fredag den 6. december 2013

6. DECEMBER: SNEFNUGNEGLE



Selvfølgelig skulle der også være en låge i min lille blogjulekalender, der gemte på noget neglelak - og lur mig om der ikke skulle dukke ét til indlæg op senere hen!

Den første neglelak her med juletema kræver dog at man har et Konad stempelsæt med dertilhørende prægeplade og speciallak. Jeg har vidst reklameret for det før her på min blog, og hvis ikke du allerede har investeret i et stempelsæt, så kan det virkelig anbefales! Et startsæt koster kun 75 kr og der er alt hvad man behøver, så ingen undskyldninger! Det kan købes her.



Jeg startede med at lægge en basecoat, og lagde derefter en grundfarve, som var Depends holografiske lak ved navn "Ocean Blue". 

Da grundlakken var tør, stemplede jeg snefnug på, med Konads hvide speciallak. Hvis du ikke før har stiftet bekendtskab med Konad, har jeg tidligere lavet et indlæg der beskriver hvordan man anvender stempelsættet, og det kan findes her.

Snefnugstemplerne findes på prægeplade M59 som kan købes her



Jeg sluttede af med en gang topcoat, og så var mine snefnugnegle good to go! 


Snefnuggene bliver også superfine oven på en sort basecoat og et lag guldglimmer! 



1 kommentar:

  1. Hvor det fedt - Har selv haft overvejet noget bodo rød neglelak og så selv lave snefnugende... men de snefnug dér fungere jo MEGET bedre!

    SvarSlet