søndag den 20. marts 2016

MODESHOW: 1940 NATNIGHT PÅ NATIONALMUSEET

Foto: Nationalmuseet
Det er ingen hemmelighed at jeg i min fritid foretager mig nogle lidt anderledes ting end mange andre piger på 22 år. Og min fredag aften blev denne gang heller ikke tilbragt på et diskotek i byen med shots, drinks og høj popmusik - den blev derimod tilbragt på Nationalmuseet med gamle kjoler, rød læbestift, swingmusik og en masse dejlige damer. 

Nationalmuseet holdt nemlig NatNight arrangement med 1940'erne som omdrejningspunkt - og i den forbindelse blev jeg en del af et fint lille modeshow med den hotteste mode fra 1940'erne sammen med en masse andre skønne damer med samme passion for fortiden som jeg. 

Jeg har efterhånden lært en del af dem godt at kende; dels gennem de mange forskellige vintagearrangementer vi alle deltager i og dels gennem de sociale medier - og det er lige fantastisk hver gang vi mødes. 




Der bliver altid sørget rigtig godt for os, både med the, kaffe, slik og snacks, Verdi og lækker aftensmad. Og så har vi det ret sjovt sammen omme bag kulissen!





Jeg blev placeret i to forskellige outfits; først en enormt sød, hvid underkjole og derefter det smukkeste aftensæt med ualmindelig flot perlebrokade! I'm in love! 

Foto: Leif Hassing Hansen

Foto: Leif Hassing Hansen

Foto: Leif Hassing Hansen

Foto: Leif Hassing Hansen



Alt i alt en fantastisk skøn aften - og jeg vil til hver en tid foretrække 40'er aften på Nationalmuseet fremfor en bytur! 



3 kommentarer:

  1. Ej hvor sejt og hvor er du fin! Sådan noget må du gerne tippe om :) En aften med 40'erne og swing musik lyder rimelig awesome! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har en gruppe på facebook hvor der bliver slået diverse events op som man kan melde sig til - jeg kan lige se om jeg kan tilføje dig hvis du har lyst? Det kunne være så hyggeligt!

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet