onsdag den 2. marts 2016

HOUNDSTOOTH DRESS

Kjole: Club L // Cardigan: H&M // Bælte: Genbrug // Sko: Mary Paz
Jeg har længe haft en kærlighed for det man kalder "houndstooth" mønster - eller "dogtooth" mønster. Første gang jeg faldt over det anderledes mønster, var da jeg spottede denne fine kjole på asos for snart mange år siden - og efter jeg fik erhvervet mig en stampingplade med mønsteret, har mine negle stort set altid matchet hver gang jeg har båret én af de i alt fire kjoler jeg ejer med det specielle mønster. 




Dog fik jeg lyst til at prøve noget lidt anderledes med neglene, og besluttede mig denne gang for at lave dem som en half moon mani, og jeg må indrømme at jeg er ret vild med resultatet!






Hvad er din mening om houndstooth mønsteret? Go eller no go? Efterlad en kommentar herunder! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar