søndag den 29. november 2015

CHRISTMAS IN TWEED 2015

Lørdag d. 29 november tilbragte jeg på cykel iført min skønne kjole og hat fra Collectif samt min frakke fra Aida Zak sammen med en masse andre tweed og vintage entusiaster. Det var nemlig blevet tid til årets jule tweed ride!



Jeg var til mit første Tweed Ride i september og jeg er kæmpe fan af det! Vi startede i år ud hos vintagebuttiken "A Touch Of Vintage", hvor vi fik varme æbleskiver, kaffe, kakao og portvin. Efter regnen havde lagt sig, dragede vi ud i Københavns gader på vores cykler iført vores fineste tweed. 



Efter en god cykeltur gennem københavns smukke julepyntede gader, gjorde vi stop for at se juletræet ved Frederiksberg Rådhus blive tændt, samt nyde vores medbragte varme kakao og indholdet af lommelærkerne. 





Til slut gik turen mod Vinstue 90 for at få varmen og her var vi så heldige at få en lille julegave, i form af øl, samt honninghjerter.






En fantastisk hyggelig dag i godt selskab - og jeg ser utroligt meget frem til næste gang vi skal ud og lufte vores tweed sammen! 








1 kommentar: