søndag den 15. november 2015

MY WINTER COAT

Frakke: Aida Zak // Handsker: Randers Handsker //Ørevarmere: Genbrug // Halstørklæde: New Yorker // Sko: Vagabond
Jeg synes det må være på tide at vise jer dette års vinterfrakke (som jeg btw er fuldstændigt forelsket i). 

Det er denne fantastiske mørkegrønne swing coat af mærket Aida Zak, som jeg har købt på Collectif Clothing til deres forårsudsalg, hvilket vil sige at jeg har fået den til en meget favorabel pris, da den er fra sidste års vinterkollektion - sweet! 




Jeg har de sidste par vintre gået og kigget efter en swing coat uden held. Enten var de ikke varme nok til den kolde danske vinter (hvor jeg cykler i skole hver dag, så derfor skal den være godt varm) eller også var den for dyr til mit su-budget. Så da jeg endeligt fandt denne frakke, blev jeg nødt til at slå til. Og så passer den så fint til at jeg kan have mine svingkjoler på indenunder.






Neglene dertil er lavet med teknikken dry brush - dvs. man tørre penslen næsten helt fri for neglelak, hvorefter man kører den henover neglen i det ønskede mønster. På den måde får neglen et tilfældigt og stof-agtigt udseende. Min mørkegrønne base er Depends nr. 459 fra deres o2 efterårskollektion og den sorte lak er Ciatés "Unrestricted Glam". Til sidst har de fået et lag af L'oreals Matte topcoat. 


Jeg elsker dry brush mani'er fordi de er så nemme at lave men samtidig ser så fine og moderne ud.



Det øjeblik hvor du succesfuldt har kravlet op i træet! (okay, min kæreste bar mig nærmest derop) 



Nu kan vinteren bare komme an! 









1 kommentar:

  1. Hi!

    I don't speak danish, sorry. But I've eyeing this coat (it's still available in some sizes) and I was wondering what size you wear and if it's true to size. There are no reviews to be found anywhere. :/

    SvarSlet