fredag den 30. oktober 2015

HALLOWEEN NAILS OF 2015

Jeg elsker halloween! Endnu en mulighed for at klæde sig ud og lave anderledes negledesigns! Faktisk holder jeg min allerførste halloween fest i morgen aften, hvilket jeg glæder mig virkelig meget til! Jeg har forberedt både uhyggelige drinks, snacks og selvfølgelig et vildt kostume, så hold øje med bloggen, for inden længe vil der være et indlæg med en masse billeder og how-to's af det alt sammen! 

Jeg har i morgendagens anledning kreeret 3 forskellige halloween designs. How-to videoer er at finde på min instagram: @dittepip

Scary eyes:


Ciaté: Snow Virgin // Ciaté: Boudoir // O.P.I.: Ogre The Top Blue // Ciaté: Unrestricted Glam

Blod dripping claws:
Depend: nr. 453

Og sidst men ikke mindst: Pumpkin patch! 
Depend: nr. 449 // Depend 7Day: Road Trippin (nr. 7051) // Rimmel: Wedge Of Lime (nr.460)

Hvilke synes du bedst om? Og er der nogle af dem du kunne finde på at kaste dig ud i at lave? Tag mig endelig på Instagram, jeg vil så gerne se jeres fine rekreationer! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar