onsdag den 14. oktober 2015

NAIL EVENT: DEPEND 7DAY I MAGASIN

Puha det sidste stykke tid har der været run på - jeg brugte nemlig for nylig tre dage på at sidde i Magasin og lakkere negle med Depends 7Day lakker. Jeg var blevet inviteret ud til eventet af Depend Cosmetics, og jeg takkede ja uden at blinke. Det var lidt en udfordring for mig, da jeg til hverdag udelukkende lægger negle på mig selv, og sjældent lægger på andre, men efter tre dage med mange timers intensiv neglelakering er jeg blevet utrolig ferm til det. 

Så kl. 12 torsdag formiddag sad jeg klar ude i Magasin! 




Det var for mig en stor fornøjelse at kreere så mange lækre negle i løbet af de tre dage eventet foregik - 7Day lakkerne har den egenskab at de både føles og ligner gellak utroligt meget, selvom det er normalt neglelak og fordelen ved dem er at du kan lave dem selv, og fjerne dem igen med helt almindelig neglelak fjerner. Ydermere tørre de utroligt hurtigt, samt holder i længere tid en normal neglelak. Og ja, resultatet herunder taler vidst for sig selv.



Ej men det er jo ren guf for alle lakhoveder! 



Denne pige havde det flotteste henna mønster på sine hænder, samt nogle super fine og stærke negle, og det var en stor fornøjelse at få lov at lakere så flotte negle. Som prikken over i'et valgte hun tilmed en flot, dyb bordeaux lak, der passede så flot til den hendes hudtone. Så kan man ikke lade være med at sidde og klappe i hænderne af lutter begejstring over det færdige resultat!



En af de bedste ting ved at deltage i sådan et event er at man får lov at møde en masse forskellige, fantastiske mennesker. Selvom det kan være hårdt både at koncentrere sig om at lakere samtidig med at man holder en samtale igang, så er det det hele værd - for det er en unik mulighed for at få et kort indblik i et andet menneskes liv. 

Bl.a. mødte jeg denne fantastiske kvinde på 73 (ja hun er 73 - can you believe it?!) som var i gang med at planlægge hendes og sin mands andet bryllup - efter at have været gift i 45 år synes de at nu var det på tide at holde en fest til ære for kærligheden igen, hvilket jeg synes er en utrolig smuk tanke - man er kun så gammel som man føler sig! 


Eventet blev sluttet af på en perfekt måde, med den sødeste venindegruppe af norske kvinder, der var på ferie i Danmark - de var så søde, og hyggede sig så meget med at få lagt negle hos os! 



Desuden mødte jeg også søde Selina og Luxiie for første gang! Jeg kender dem fra en neglelakgruppe på facebook, og det var så hyggeligt endelig at møde dem i virkeligheden!

Alt i alt var det tre fantastiske dage, fyldt med lækker lak og søde mennesker! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar