mandag den 13. april 2015

LOVE LUST FAITH + DREAMS

Det er ingen hemmelighed at jeg er stor fan af 30 Seconds To Mars. De er fantastiske og siden jeg fik øjnene op for dem med deres "A Beautiful Lie" album fra 2005, har jeg ikke fjernet blikket fra dem. 


Jeg havde fornøjelsen af at se dem til fredagsrock i Tivoli sommeren 2013 hvilket I kan se et lille klip af nedenunder. Og ja videoen ryster, man kan høre de omkringstående fans skråle med og dum pige synes at hun skulle op og sidde på skuldrene af sin kæreste lige foran mig. Men det hører med til koncerter. Sammen med de ekstremt ømme fødder, den hæse stemme og tinitustømmermændene der rammer én i bussen på vej hjem fra koncerten og følger en rundt de efterfølgende par dage. Men som min veninde så rigtigt sagde efter vores Foo Fighters koncert sommeren 2012: "Det er bare endnu et minde om en fantastisk aften". Og det kan desuden slet ikke overvinde den fantastiske blanding af kuldegysninger og eufori der skyller over én når man står blandt mængden af andre ligesindede fans der maser og skubber og man kan se ens idol stå på scenen lige foran én og synge sit hjerte ud. Det er øjeblikke som disse man håber bare at få et enkelt glimt af i livet. 

Deres seneste album "Love Lust Faith + Dreams" har, udover fantastisk musik, også et meget smukt album cover. 




Det er simpelt og enkelt uden at være kedeligt. Og det inspirerede mig til at lave disse fine negle: 


Det var en fantastisk dejlige forårsdag hvor solen skinnede, hvilket gav anledning til et par billeder udenfor, hvor man rigtig kan se hvordan de glimter i solen



En lille "how to" video er at finde på min instagram: @dittepip



Og altså come on, alt hvad Jared Leto rører ved bliver jo til guld. Jeg er så stor fan af den mand! Han starter ud som teenageidol, danner så et af verdens mest succesfulde rockbands og vinder derefter en oscar - for slet ikke at snakke om hvordan han formår at se ekstremt attraktiv ud selv med en lyserød hanekam:



Herefter gik han så over til Jesus-looket (hvilket han også også bare owner):



 Og nu går han mere efter Draco Malfoy looket (til trods for at hans jakke indikere at han klart hører til Gryffindor)



Respekt.

2 kommentarer: