mandag den 30. marts 2015

EASTER NAILS

Så er den her igen. Påsken - årstiden hvor vi er i overflod af chokolade, snaps og blomster. Og selvfølgelig er mine negle også i påskestemning! Jeg har lavet 3 forskellige bud på påskenegle - nogle mere indlysende end andre. Videoer til alle 3 negle er at finde på min instagram: @dittepip

De påskede: Kyllinger i æg
Mine nyudklækkede påskekyllinger! Bortset fra ringefingeren (hvilket var lidt fail - det skulle have forestillet et revnet æg), er jeg meget tilfreds med dem - de er så søde og meget påskeagtige! 




Klassikkeren: Påskeæg
Neglene, som er at finde overalt på instagram pt skulle jeg selvfølgelig også lige prøve - og her er det kun fantasien der sætter grænser for hvilke mønstre man ønsker! Jeg brugte en lille fin pensel til at lave de forskellige mønstre. 




De utraditionelle: Kinderæg
Well ja, hvorfor ikke! Det er jo æg af chokolade, så jeg stemmer for at de hører i påskekategorien. Dette var en kæmpe udfordring for mig - bogstaverne er håndmalet med en lille pensel, og dette tog MEGET lang tid - næsten lige så lang tid som mine Nutella negle. Og helt ærligt, så er jeg langt fra tilfreds med dem, og der skal bestemt øves noget mere med den lille pensel. Men der skal jo også være noget at arbejde på til næste år!  



1 kommentar:

  1. Hej søde.
    Jeg har nomineret dit til en Liebster award.
    Tjek det ud her; http://luxiie.bloggersdelight.dk/2015/04/and-the-liebster-goes-to/
    xoxo Luxiie

    SvarSlet