lørdag den 7. marts 2015

NORMAL IS AN ILLUSION

Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly - Morticia Addams

Jeg købte denne kjole af to grunde: 
  1. Den var sat ned fra 900 kr til 150 kr (hvilket jo er grund nok i sig selv)
  2. Jeg føler mig som Wednesday Addams når jeg har den på. 
I tilfælde af at navnet Wednesday Addams ikke lige umiddelbart siger dig noget, kan jeg fortælle at det er den lille pige, med de ikoniske sorte fletninger og ligeledes sorte kjole i tegneserien "Familen Addams" fra 30'erne, der også efterfølgende er blevet filmatiseret. 



Hun er datter af Gomez og Morticia Addams og søster til Pugsley Addams. Som resten af familien er hun dybt fascineret af døden og alt der kan karakteriseres som makabert, og hendes yndlingsbeskæftigelse er at dømme hendes Marie Antoinettedukke til døden i hendes guillotine. 


Selvom mine mange farverige kjoler og tøsede negle ikke umiddelbart afspejler det, så er jeg stor fan af Familien Addams - både spillefilmene og tegneserierne, og jeg elskerelskerelsker Wednesday Addams. Og netop af den grund faldt jeg for denne kjole (som jeg jo selvfølgelig blev nødt til at lave nogle matchende negle til)  


Lakken er Star Nails "NP36" og mønsteret er fra konad stamping pladen m57. Hvis du er ny i negleverdenen og ikke kender til stamping, så lavede jeg sidste uge et indlæg med en "how to" samt tips og tricks som kan læses lige her. 



Den fantastiske kjole er af mærket Brinja København og er købt hos RUDE (som btw er en fantastisk butik og som jeg kun kan anbefale at tage et kig hos!)



Og uanset om man synes om Familien Addams eller ej, så tror jeg de fleste kan relatere en lille smule til Wednesday Addams en gang i mellem: 


1 kommentar:

  1. very interesting post- I love your nail design- awesome <3

    SvarSlet