mandag den 30. oktober 2017

HUFFLEPUFF AUTUMN FEELING



Det danske efterår viste sig for alvor her i weekenden, og i modsætning til mange andre elsker jeg årstiden med de gule, brune og orange nuancer,  den vilde blæst og de faldende temperaturer. Der er noget utroligt smukt over efteråret, noget som ingen af de andre årstider er i besiddelse af - og jeg elsker det. Derfor er dette outfit, også et af mine favoritter for tiden, selvfølgelig pyntet med mit hjemmelavede græskar smykkesæk. 


Jeg elsker de gule og orange farver, farver som jeg synes vi danskere er alt for dårlige til at gøre brug af. Gule og orange farver i garderoben skræmmer rigtig mange, måske netop fordi de er så utraditionelle og derfor tiltrækker megen opmærksomhed. Jeg elsker dem og måske er det min indre Hufflepuff der skinner igennem her - hvem ved?

Alt i dette sæt er genbrug - selv Lindybop nederdelen er købt gennem en genbrugsgruppe på facebook. Den er perfekt til det kolde vejr, for den er dejlig tyk og med et par tykke strømpebukser er det faktisk langt varmere end et par almindelige jeans. Vintage påklædning behøver på ingen måde at være upraktisk! 



Neglene lavede jeg for første gang for et par år siden, men de er blevet lavet igen og igen årene efter - jeg synes simpelthen de er så søde og enkle!




Nyd nu de skønne farver og den hyggelige kulde inden det hele forsvinder! Om ikke andet så med en god bog indenfor. 



2 kommentarer:

  1. Jeg elsker i det hele taget årstider, men særligt efteråret. Superfint outfit, og jeg er vild med neglene og dit hjemmelavede græskarsæt. :)

    SvarSlet