søndag den 11. december 2016

THE ULTIMATE CHRISTMAS DRESS


Endelig er måneden kommet, hvor jeg kan bære denne helt fantastiske julekjole, med motiv at snefnug, søde små rensdyr og kristjørn. Jeg købte den i foråret på Unique Vintage, hvor de havde udsalg med alle deres juleting, deriblandt denne skønne kjole. Det gjorde at jeg fik den enormt billigt, men jeg måtte så desværre også vente næsten et helt år på at kunne gå med den, og ventetiden har været så lang. Men endelig er det december, og jeg er så glad for den!

Kjolen hedder "Noelle" er af mærket Hell Bunny, et mærke jeg altid har haft en svaghed for, da min første swingkjole jeg købte var af det mærke. Den er ikke længere at finde på Unique Vintage hvor jeg købte den, men jeg har fundet den på Atomic Cherrys hjemmeside til 99$. Fascinatoren er lavet af en gammel hat fra 60'erne, som jeg har fået fra TrueBirdVintage, der laver de skønneste upcyclede fascinators af gammle hatte. 





Siden jeg købte den i foråret, har jeg haft længe til at tænkte over hvordan jeg ville style mine negle så de matchede til mønstert på kjole, og dette blev resultatet. Den lyseblå baggrundsfarve er "Frozen" fra Depends Sorbet kollektion, og snefnug, rensdyr og kristtjørn er stampet på med stamping lak. Jeg har brugt stampingpladerne Konad M59 til snefnuggene, mens rensdyr og kristtjørn er Blueness 049. 





Jeg er pænt meget forelsket i denne kjole, og jeg er også ret sikker på at den bliver min julekjole i år - den passer jo perfekt til formålet! 





1 kommentar:

  1. Den er virkelig sød - men gid de havde lavet den full circle så der var plads til en petticoat. :)

    SvarSlet