lørdag den 24. december 2016

CHRISTMAS NAILS OF 2016

Så er året ved at gå på held, og også denne december har mine negle været prydet af snefnug, dådyr og julemænd. Og jeg elsker det! Så her kommer der traditionen tro en lille opsummering af mine julenegle anno 2016 fra min instagram @dittepip

Årets første julenegle blev disse søde "alt-det-gode-fra-julen" negle. Mere julet bliver det ikke!



Dernæst blev det til dette søde snelandskab med dådyr og kristtjørn - inspireret at min julekjole fra Hell Bunny.




Så ankom pakken med årets julelakker fra Depend Cosmetics og jeg kunne selvfølgelig ikke kun nøjes med at prøve én farve - så det blev til de 3 mest julede farver nogensinde, prydet med snefnug og en enkelt sløjfe.


Og så blev det tid til et meget simpelt, men SÅ fint design, nemlig julestokkene. Jeg er helt forelsket i det enkle men samtidig meget julede udtryk og det er nok mit yndlings jule design i år. 


Og nu er neglene til den store dag kommet på plads. Valget endte med at falde på dette julemandsdesign, som jeg har set på nettet og derfor desværre ikke kan tage æren for at have opfundet - men jeg synes bare det er så sødt og perfekt til juleaften!


Så er der bare tilbage at ønske alle jer dejlige læsere en rigtig god jul - jeg håber den bliver fuldstændig fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar