tirsdag den 1. november 2016

FEATURED IN ELLE MAGAZINE


Yep. Min tirsdag aften blev lige lidt sjovere, da jeg midt i eksamenslæsningen, fandt ud af at jeg er med i denne måneds udgave af magasinet ELLE. 

ELLE har nemlig specifikt udvalgt enkelte sider fra Røde Kors magasinet STIL (som jeg i år fik lov at være en del af) der skulle med i deres decemberudgave - og her blev mit interview med Røde Kors udvalgt til at komme med i magasinet. Som mine faste læsere har kunne følge med i, både her og på min instagram og facebook, så har min deltagelse som Røde Kors Ambassadør, været noget af det fedeste jeg nogensinde har været med til, og jeg er kæmpe stolt over at jeg, gennem min kærlighed til genbrug, kan være med til at sætte fokus på noget så vigtigt. 



Jeg reagerede selvfølgelig meget professionelt, da jeg stod med ELLE magasinet i hånden, og kunne finde et billede af mig selv og mit eget navn stående ved siden af ordet "Model". No biggie. 


Okay helt ærligt, så var det SÅ surrealistisk at kunne stå med så stort et internationalt magasin i hånden og spotte et billede af sig selv lige efter Gigi Hadid. Og jeg har da også kun en lille smule storhedsvandvid nu. 


2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fantastisk :) Og ganske fortjent :)

    SvarSlet
  2. Tillykke, det er virkelig velfortjent! :D

    SvarSlet