mandag den 15. august 2016

SUMMER OUTFIT NO. 1


Hvis man kigger feriebillederne igennem fra den snart afsluttede sommerferie anno 2016, er det relativt nemt at spotte, hvilket outfit som har været mit absolutte yndlings, denne sommer, da jeg bærer det på samtlige billeder. Jeg simpelthen er så forelsket i kombinationen af min skønne plisserede 60'er nederdel og min fine stropløse, blomstrede top fra genbrug, som jeg erhvervede mig for snart to måneder siden. 



Udover at det er et utroligt behageligt sæt, når man befinder sig i sydens varme, så elsker jeg også de lyse farver i kombination med de lilla blomster - faktisk så meget at jeg efterfølgende blev inspireret til at kopiere mønsteret over på mine negle. 



Den eneste neglelak der er brugt til dette design er Ciatés "Peach Melba" som jeg synes er den skønneste transparente farve, jeg nogensinde har haft fingrene i. Resten er malet i hånden med akrylmaling. 

Og jeg er btw den mest ydmyg person når det kommer til at tage feriebilleder i mit yndlingsoutfit:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar