tirsdag den 28. juni 2016

WE CAN DO IT


Når alle andre er på Roskilde Festival, Tinderbox og Copenhell, og man selv sidder lænket til skrivebordet derhjemme indtil på torsdag for at skrive eksamensopgave, så har man i den grad brug for noget hjælp til at opretholde koncentrationen og viljestyrken. 

Og netop her passer der så fint at jeg, for snart lang tid siden, modtog min pakke fra Lindybop, med bl.a. denne skønne jumpsuit, der får mig til at føle som den mest badass 1940's bomb girl! Se det er noget der kan holde motivationen oppe!

Jumpsuit: Lindybop // Tørklæde & sko: Vintage



Jeg er hovedkulds forelsket i denne skønne sag, som bare sidder helt perfekt, og samtidig er den vildeste motivationsfaktor. 

Hertil blev jeg inspireret til at lave mine engle i samme tema - og med god inspiration fra den velkendte "We Can Do It!" plakat, blev dette design skabt, hvilket ligeledes er en fantastisk motivationsfaktor at se på, når man sidder og skriver på computer. 

Sally Hansen: 650 Regal // Ciaté: Peach Melba // Akrylmaling




Og så er det bare at komme i gang med eksamen! Følg gerne med på min instagram @dittepip eller min facebook Dittepip, hvor jeg løbende opdaterer med billeder fra alle de arrangementer jeg render rundt og deltager i, når jeg ikke lige har eksamen.  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar