søndag den 22. maj 2016

CAKE AND NAILART


Nogle vil måske mene at det har taget overhånd når man matcher ens negle med ens kager - For mig er kage + neglelak den absolut lækreste kombination (og smid en 50'er kjole oveni og så har vi Dittepips paradis!)

Da jeg skulle lave kagen til min søstsers fødselsdag blev jeg så inspireret af mit kagedesign, at jeg valgte også at lave det på mine negle, og resultatet blev, efter egen mening, ret fantastisk. 




Kagen består af lyse hjemmebagte lagkagebunde, dryppet med citronsaft, og med et lag hyldeblomstmousse og jordbærmousse i mellem - mums! Al pynten har jeg lavet i hånden af hjemmelavet fondant. Og det er forresten min søsters hund, Mick, der pryder kagen. 



Så lad dig inspirere af alt hvad du ser i hverdagen - om det er kjoler, kager eller noget helt tredje - kun fantasien sætter grænser! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar