søndag den 27. september 2015

NAIL EVENT: DESCENDANTS SNIGPREMIERE

Sidste søndag var jeg inviteret ud til et event i Falkoner Biograf hvor der skulle være snigpremiere på Disneyfilmen "Descendants" i samarbejde med Vi Unge, Disney og Depend Cosmetics. Jeg synes at det er så hyggeligt med sådan nogle events, så jeg sagde straks ja. Og søndag morgen sad en meget spændt Ditte i metroen på vej til Frederiksberg. 


Min opgave til eventet var, at jeg skulle påføre fine guldtatoveringer fra Depend på børnene (og eventuelle voksne) til eventet. Jeg selv var selvfølgelig også pyntet i guldtatoveringer fra top til tå. 


Tatoveringerne kan sagtens også bruges på neglene, hvilket jeg f.eks. eksperimenterede med i sommers.


Vi fik hurtigt gjort klar med Dependlakker på bordene og vores "tattoveringsstation". 




Og så gik det løs! 




Børnene var vilde med de fine tatoveringer og drenge som piger flokkedes om os for at få en tatovering. 





Venindetatoveringer!



Det var alt i alt en superhyggelig dag, og det var fantastisk at se så mange glade børn få en dejlig oplevelse sådan en regnvejrssøndag! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar