søndag den 8. januar 2017

IN THE GREEN WILD I AM GONE


Når jeg kigger på min skønne og fuldstændig fantasiske samling af vintagekjoler er der to farver der går igen, nemlig grøn og blå. Jeg har en utrolig stor forkærlighed for disse farver, og selvom man kunne argumenterer for at diversitet ville være en fremragende idé, så har jeg vanskeligt ved at se hvorfor jeg skulle bevæge mig væk fra disse to farver, når nu det gør mig så ubeskriveligt glad at bære dem. 

Det gælder så sandelig også for denne 60'er drøm af en cocktailkjole. Jeg købte den, sammen med 4 andre smukke cocktailkjoler af en sælger på etsy, og jeg forelskede mig straks i dens skønne grønne farve, samt bådudskæringen, som jeg holder så meget af. 




Den skønne, grønne farve blev matchet til mine negle med den lige så skønne lak fra O.P.I.: My Gecko Does Tricks (alene navnet er jeg komplet forelsket i) og stampet med en grøn lak. Mønsteret er fra Depends store stampingplade nr. 6649. 






Følg gerne med på min instagram @dittepip eller på min facebook Dittepip



1 kommentar:

  1. Jeg elsker også grønt. Du ser bragende godt ud i den kjole, og SÅ flotte negle! :)

    SvarSlet