mandag den 26. september 2016

PRESSEEVENT - DEPEND PERFECT EYE


Som nogen måske har set på min instagram og facebook, så var jeg I torsdags inviteret til et presseevent med Depend Cosmetic i forbindelse med lanceringen af deres nye Perfect Eye kollektion. Jeg glædede mig som et lille barn til juleaften, dels fordi events med Depend altid plejer at være så hyggelige, dels fordi jeg skulle se/gense alle de dejlige lakdamer. 

Der går ikke en dag i mit liv uden vintage tøj og valget af kjole var også åbenlyst, da jeg få dage forinden havde modtaget mine 4 "nye" start 60'er kjoler samt et headpiece og selvfølgelig kunne jeg ikke vente med at tage dem i brug! Valget faldt på denne skønne grønne sag med et mønster af blå og grønne blomster og blade, bådudskæring samt et fint diamantspænde foran. For at toppe looket af tilføjede jeg det headpiece af grønne fjer jeg også havde købt med. 











Neglene skulle selvfølgelig matche, og jeg endte med at få lavet dette mønster med stamping, sluttet af med et lille glittende klistermærke på ringefingeren, selvfølgelig fra Depend. 





Jeg mødtes med de andre lakdamer på Kgs. Nytorv og sammen fulgtes vi ad til Admiral Hotel, hvor vi blev budt velkommen med et glas champagne. Herefter var der sørget for lækker buffet til os, som blev sluttet af med de sødeste minicupcakes med glimmer og Perfect Eye logoet - så gennemført! 







Da vi havde fået stillet sulten var det tid til at få introduceret alle de nye bryn- og vippeprodukter, Depend snart får sat i butikkerne - alt sammen demonstreret af make up artister på storskærm så vi rigtigt kunne følge med i den korrekte anvendelse af produkterne. Ud over deres vippe- og øjenbrynsfarve, samt kunstige vipper, kommer der også øjenbrynspensler- og pomade i alverdens farver, concealer, voks til brynene, lækre pensler, børster og meget meget andet. Efter introduktionen fik vi lov til at gå rundt og  lege med produkterne selv, snakke med make up artisterne og få en dybere kendskab til alle de mange lækre produkter. 





Det er ingen hemmelighed at jeg faktisk aldrig rigtig har gjort særligt meget ud af mine bryn, udover at plukke dem lidt, men efter dette event, har jeg fået blod på tanden og er allerede igang med at lege med alle de nye produkter vi fik med hjem og jeg synes faktisk at det er rigtig nemt og ligetil, og uden tvivl noget jeg skal dykke længere ned i. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar