søndag den 24. april 2016

CHERRY BLOSSOM


Jeg har i den grad været i forårshumør det seneste stykke tid, og det har smittet af på mine negle, som udelukkende har været prydet af lækre, sarte pastelfarver den seneste uges tid. I dag skulle der dog noget lidt mere kreativt på mine negle, så inspireret af alle de smukke kirsebærtræer der springer ud i fuld flor i disse dage, lavede jeg disse fine fine negle. De er malet i håneden og basen er fra Depends Five Shades of Sorbet, som er en lækker limited edetion af lakker, i det skønneste pastelfarver med en fin matte finish. 

Depend: nr. 4086 // Depend nr. 463 //O.P.I.: Suzi Shops And Island Hops


Hvad synes I? Kunne denne mani pryde jeres negle denne sommer? Smid gerne en kommentar nedenunder eller på min instagram @dittepip



Ingen kommentarer:

Send en kommentar