søndag den 31. januar 2016

HEARTS


Jeg faldt forleden over dette skønne design på Pinterest, og jeg synes simpelthen at de var så søde, at jeg blev nødt til at lave dem selv. De er så simple og alligevel så gennemførte glamourøse. 

Ciaté: Peach Melba // Ciaté: Boudoir

De giver lige det sidste diva touch, og er så lækre sammen med en rød læbestift - De giver virkelig en ægte Marlene Dietricht vibe at have på. 

Faktisk er de meget simple at lave. Jeg havde denne gang ikke tid til at lave en tutorial, men jeg tænker at der snart kommer en lille video op på min instagram @dittepip.

Og så har jeg endelig fået mine stamping plader hjem fra ebay! Jeg har aldrig købt plader på ebay før, men jeg tog chancen og købte et par stykker - så nu skal de testes af, og jeg skal nok smide et lille review, samt et nyt negle/kjole match op inden for den nærmeste fremtid! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar