fredag den 29. maj 2015

BLACK AND WHITE

Såøh... Jeg er kommet til at købe endnu en kjole fra Collectif Clothing. Tror snart ikke at mit klædeskab består af andet end tøj derfra! Er faktisk lidt skuffet over at de endnu ikke har ringet mig op og tilbudt mig et sponsorat til min blog... 

Men når de har udsalg derinde er man jo nødt til at købe noget - og jeg har også arbejdet meget her på det sidste, så jeg synes godt at jeg kunne tillade mig det *hosthost* resten af måneden står på havregryn *hosthost*. MEN det er en af fordelene ved at bo alene - man sætter selv sit madbudget, når man finder en kjole man bare må eje!


Denne gang faldt min kærlighed på en skøn sort/hvid swing kjole, med houndstooth mønster. Jeg er helt vild med 3/4 ærmerne og den fine krave - den er så fed!









Og så kom jeg på en måde også til at købe en hat. Ja, en hat. Jeg har ingen anelse om hvornår jeg skal bruge den, men den var bare så fin at den blev nødt til at komme hjem og bo hos mig. 



Og nu øjeblikket I alle sidder og venter på: Neglene! 



Houndstooth mønsteret til mine negle, som passer PERFEKT til min kjole, er fra stamping pladen Konad m63. Jeg elskerelskerelsker den plade, den har sådan nogle fine mønstre på. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar