tirsdag den 18. februar 2014

KEEP CALM AND STUDY HARD

Mit liv har været igennem en kæmpe omvæltning de sidste ugers tid - jeg er både flyttet langt væk fra lille Holbæk og ind til store, farlige Københavnstrup, og det er slut med at arbejde i min kære SFO for min hverdag står nu på bøger, forelæsninger og grupperarbejde på Metropol. Det er alt sammen ufattelig spændende, og jeg får nye oplevelser, venner og viden med hjem i kufferten hver dag, men det betyder også at der ikke har været tid i min hverdag til små kreative finurligheder, hvilket desværre har endt ud i at bloggen har stået stille det sidste lange stykke tid. 

Men mist nu ikke modet kære venner - jeg har stadig en masse kreative idéer oppe i ærmet, som jeg lover at jeg nok skal finde tid til at udføre inden for det næste stykke tid, og dele med jer her på bloggen! Så hold øje, der kommer snart nye indlæg, der bl.a. kan være utroligt hjælpsomme for udeboende studerende på su, inspireret af mine egne hverdagsproblemer - nød lærer jo som sagt nøgen kvinde at spinde! 

Men I skal ikke gå tomhændede tilbage til jeres skrivebordsbaggrund, så her er lidt inspiration til nogle partynegle jeg lavede for få dage siden. Jeg har brugt en af Depends nye glitterlakker (som jeg bare måtte eje - fordi jeg er jo i mangel af neglelakker... ) og Konads prægeplade m2, som kan købes lige her






Og ikke mindst, lidt spontane stemningsbilleder fra min nye tilværelse i Vanløse og omegn, knipset med min iPhone:





Og ren kærlighed til jer derude! 







2 kommentarer:

  1. Vildt flotte negle! Er Depend lakken virkelig pengene værd, når den er så lille?
    - Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Du kan have ret i at 5 ml, som der er i en Depend lak, ikke er meget, men hvor tit bruger man en neglelak op? Personligt synes jeg at det er sjovere at købe mindre lakker for færre penge og så skifte dem ud efterhånden med nogle nye farver, men omvendt, de farver jeg bruger ofte (som f.eks. top- og basecoat, fransk pink og fransk hvid) køber jeg i 15 ml fra Essie :) Ellers vil jeg sige at jeg synes Depend er pengene værd og med en top- og basecoat holder den faktisk ret længe! :)

      Slet