mandag den 13. januar 2014

DIAMONDS ARE FOREVER



Jeg er en af de piger som har hundredevis af øreringe: store og små, lange og korte og i alle former og farver. Indtil videre har de været opbevaret i forkellige små æsker rundt omkring på mit værelse, uden nogen form for overblik over hvilke øreringe der ligger hvor. Men i forbindelse med min flytning har jeg besluttet at det nu skal være slut, og jeg fik på kort tid konstrueret denne fine holder, hvor der er plads til alle mine øreringe!  

Man skal bruge: 

  • Ramme (jeg fandt et gammel billede nede i genbrug til 25 kr, og fjernede billedet fra rammen) 
  • Blondesnor
  • Tegnstifter
  • Hammer

Først klippede jeg blonderne så de passede til bredden på min ramme


Derefter bankede jeg dem fast på bagsiden med tegnstifterne. Sørg for at stramme blonderne så meget som muligt - hvis de er for løse, og man hænger tunge øreringe på, vil de bue nedad og støde på blonden nedenunder. Sæt evt 2 tegnstifter i hver side, hvis nødvendigt - en for oven og en for neden, så blondesnoren bliver helt spændt ud. 



Vend rammen om, klip det overskydende blonde af i siderne, og rammen er klar til brug! 






Det skal lige siges, at dette kun er en del af min samling af øreringe, men resten er desværre allerede pakket ned i flyttekasser! 











1 kommentar:

  1. Wauw, den her er jeg godt nok vild med!
    Jeg har selv EKSTREMT mange øreringe, men det kunne da være mega fedt med sådan en her og så måske kunne komme af med et af mine stativer, for det er da ret kunstnerisk med en fin guld ramme og MEGET nemt at lave må jeg sige! :)

    // randomdanishcitizen.blogspot.dk

    SvarSlet