søndag den 3. januar 2016

BEST OF 2015 REMAKE

Først og fremmeste: Rigtig godt nytår! Jeg håber at I alle er kommet godt ind i år 2016 med alle fingrer og øjne i god behold. 

Sidste år kom jeg vidst nok lidt til at love at jeg ville rekreere mit mest populære neglebillede på instagram @Dittepip fra 2015. Det løfte har jeg uden tvivl tænkt mig at holde men det kom dog alligevel meget bag på mig hvilket billede der var mit mest populære sidste år. Det var nemlig disse negle med glimmer og leopard mønster, der med 445 likes snuppede førstepladsen.  



Det var lidt ironisk at det netop var disse negle, da jeg ikke er synderligt vild med dyreprint. Men folket har talt og her er som lovet mit remake af dem, ét år efter: 



Der er virkelig sket meget, siden jeg for 46 uger siden postede det originale billede. Mine neglebånd var ujævne og tørre som sandpapir, jeg brugte ikke topcoat og mit leopardprint har forbedret sig enormt meget. Én ting må jeg dog give Dittepip 2015, og det er at lyset på billedet faktisk er ret godt. Ydermere må jeg tilstå at det er et supersødt design, også selvom man ikke er til leopardprint. 


Hvilket kan du bedst lide, det originale design eller rekreationen og hvorfor? Smid gerne en kommentar nedenunder. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar