mandag den 18. januar 2016

DOTS

Kjole: A-Waer // Sko: Marypaz // Øreringe: Trend 
Prikker! Nok mit all time yndlingsmønster - på kjoler, på negle, på alting! Det er så fint og så simpelt, og kan laves i alverdens kombinationer. Og det var nok også hovedårsagen til at jeg i sin tid købte denne kjole - sammensætningen af de hvide og orange prikker på den sorte baggrund fangede mit 60'er øje!


Noget andet der også fangede mit øje var bagsiden på kjolen - for det første bindes den med den fineste lille sløjfe omme bag på, men se lige den fantastiske udskæring på ryggen! Bestemt ikke noget man ser hver dag! 


Jeg har lige siden jeg købte kjolen for snart en del år siden, tænkt at den kunne være så fed at lave matchende negle til, men fik først taget mig sammen til det i dag. Så her kommer de længe ventede prikkede 60'er negle endelig. 

Depend: Gothic Black // Depend: Nr. 444 // Rimmel: White Hot Love




Er prikker go eller no go i din verden? Efterlad gerne en kommentar nedenunder! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar