tirsdag den 12. januar 2016

PINKPINKPINK

Kender I det at man har et design i tankerne og når det så kommer på neglene så skuffer det? Jeg har haft dette meget prinsesseagtige design i tankerne siden jeg købte denne skønne China Glaze af søde Iben, og i dag tænkte jeg at nu skulle det være. Resultat: Jeg endte med at tage det af 15 min. efter...


I princippet er jeg meget tilfreds med udførelsen af designet. Objektivt set er det en meget flot mani, men jeg har nu lært at lyserød + glimmer + diamanter + sløjfer simpelthen er for meget til min smag. Til gengæld skuffede China Glazen på ingen måde, og den er mindst lige så smuk på neglene som den ser ud i flasken! 


Hvad synes du? Er disse negle noget for dig, eller er de for "overdressed"? Smid gerne en kommentar! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar