lørdag den 16. januar 2016

MY FAVORITE GREEN

Efter mine mere eller mindre vellykkede, men meget lyserøde prinsesse negle blev jeg simpelthen nødt til at have noget mere dæmpet på mine negle - og noget mere Ditte agtigt. Derfor tyede jeg til min absolut yndlings grønne lak (og måske endda min all time yndlingslak) nemlig O.P.I.'s "That's Hula-rious!"



Det var kærlighed ved første blik da jeg for første gang så den i en rodekasse i Matas til den nette sum af 50 kr for et par år siden. Siden da har den flittigt prydet mine negle, så den ene eller den anden måde. Denne gang fik den et simpelt men fint hvidt stampingmønster ovenpå, og det er for mig den perfekte kombination!



Og foresten; glæd jer til det næste blogpost, hvor jeg vil vise jer hvad der gemmer sig i denne skønne æske jeg fik fra Depend Cosmetic!



Hvad synes du om "That's Hula-rious!"? Og hvilken lak sværger du til når dine negle skal være lidt lækre? Smid gerne en kommentar nedenunder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar