søndag den 13. september 2015

WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS

Kjole & hat: Collectif // Bælte: Edith & Ella // Sko: Marypaz // Neglelak: Depend
Kan det virkelig passe at vi allerede er nået til september måned? Jeg føler det som var det i går jeg vågnede op til den første dag i min sommerferie - og nu banker efteråret allerede på døren! 

Så trist det end er at skulle sige farvel til lyse sommernætter, søde danske jordbær og lette sommerkjoler, så er der nu også mange dejlige ting ved efteråret. Det er hvad man nemt kan beskrive som hyggens årstid. Det er nu man kan begynde rigtig at putte sig under dynen når man skal sove, drikke en varm kop te mens regnen slår mod ruden og binge watche serier på Netflix - for slet ikke at tale om Halloween! (Jeg ved godt at mange mennesker synes at Halloween er en plat Amerikansk udgave af vores egen danske fastelavn og det blot er endnu en kommerciel pengesluger, men jeg glædes altså over enhver given lejlighed til at klæde mig ud!)

Endnu en ting jeg glædes ved over efteråret, er at jeg får luftet min grå Collectif kjole med sorte prikker meget oftere, end jeg gør om sommeren - hvilket egentlig er en skam, da den er så fin! 





En helt tredje ting efteråret bringer med sig er nye kollektioner af neglelak! Jubii! En af de nye neglelakskollektioner dette efterår, er Depends nye O2 lakker. Udover at udkomme i de mest fantastiske efterårsfarver, så har de også den egenskab at der trænger 30% mere ilt gennem laget af neglelak, hvilket gør at kvaliteten af naturneglen under lakken bevares bedre. 



Mit efterhånden utroligt farvekoordinerede øje spottede hurtigt to farver fra den nye O2 serie, der passede perfekt til min prikkede kjole - nemlig nr. 456 og 460. Og se hvor fint det blev!


Jeg valgte at slutte af med en matte topcoat og jeg er vild med effekten af den - det giver lige dét ekstra der gør at manien matcher perfekt til kjolen.




Hvad synes du er det bedste ved efteråret? Og er der overhovedet noget godt ved det? Smid en kommentar nedenfor! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar