søndag den 20. september 2015

CUPCAKE


I dag var dagen, hvor jeg kunne mærke at det var på tide at kombinere de to bedste ting jeg ved: Kager og neglelak. 

Og med det mener jeg at der skulle kager på mine negle. Ikke neglelak i mine kager. Bare for at få det på det rene. 

Inspirationen til dette kom efter at jeg modtog dette skønne 50'er forklæde med posten forleden dag. Jeg har købt det gennem en person på facebook, og jeg faldt for det med det samme jeg så det.





Jeg fik kreeret disse søde cupcake negle, hvor jeg brugte Ciatés Caiviar Nails til at lave krymmel med. 





Hvis du skulle have lyst til at kaste dig ud i at lave dem selv, så har jeg en lille tutorial på min instagram - og det er faktisk ikke så svært. Hvis ikke du er den heldige ejer af Ciatés Caviar Nails så kan du sagtens lave krymmel med en lille tandstik dyppet i neglelak. 

Selvfølgelig skulle forklædet også tages i brug, og jeg bagte ,i efterårets anledning, nogle skønne Squash muffins.





Opskriften til disse fantastiske fine muffins er tage fra søde Sara' s madblog. Det dejlige ved at bruge squash i kager, er at de bliver svampede og får en utrolig dejligt konsistens. 




Og så er der bare tilbage at gå kageamok! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar