torsdag den 10. september 2015

NAIL EVENT: BRATZ RELANCERING I FIELDS

Endnu en weekend, endnu et nyt eventyr! Efteråret bringer/har bragt mange, nye og spændende oplevelser med sig for mit vedkommende - både ift. min interesse for vintagetøj, men også for min interesse for neglelak - og det var det sidste der gjorde sig gældende for min seneste weekend. 

Lørdagen stod nemlig i neglenes tegn. Mere præcist, så var jeg blevet inviteret ud til et event i Fields i forbindelse relanceringen af Bratz-dukkerne, hvor min opgave bestod i at jeg skulle lægge fine negle på alle de små søde piger og (og drenge) der kom forbi i løbet af dagen, sponsoreret af Depends minilakker. 

Det var en superhyggelig dag, med en masse at lave! Jeg havde hjemmefra forberedt et enkelt men sødt blomsterdesign, på mine egne negle, som jeg kunne lave på pigerne. 


Jeg undskylder for diverse neglelaksklatter på hånden samt neglene, men jeg glemte helt at tage et billede af mine negle inden eventet - og sådan så min hånd nu engang ud efter 3 timer med neglelak til op over begge ører.


Det var et superhyggeligt event, og jeg var i mit és! Jeg har tidligere arbejdet i en SFO, og jeg blev fuldstændig taget tilbage til dengang jeg sad og lavede ansigtsmaling på skolebørnene i SFO'en. Neglelak og børn - så er jeg hjemme!








Jeg fik dog også prøvet mine kreative neglegrænser af, i den forstand, at mange af børnene havde utroligt små negle, og udover dette var der også en del neglebiddere imellem. Dette gjorde at jeg ikke havde meget plads at udfolde mine lakkreationer på, og tungen skulle holdes lige i munden. Men det lykkedes, trods alt, og det var nogle meget glade og stolte piger der gik derfra. 




Når det så er sagt er jeg imponeret over hvor musestille de sad, mens jeg lakkerede deres negle! Til trods for at jeg jeg førte små, hyggelige samtaler med dem, så var det kun deres mund der bevægede sig - deres hænder holdt de helt stille. Imponerende! (og dejligt for mig). 

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse, og uden tvivl noget jeg kunne finde på at deltage i en anden gang! 

2 kommentarer:

  1. Du var JÄTTEduktig, och du var så fin mot barnen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! Håber I havde en god dag :)

      Slet