torsdag den 28. april 2016

THE GREAT DESERT


Jeg har netop modtaget de kommende limited edition lakker fra Depend "The Great Desert" - og hold nu op for nogle lækkerier der snart kommer på hylderne! Kollektionen består af de fineste sarte lyserøde/nude faver samt en enkelt fin lyseblå lak, og selvom det er skønne i sig selv, så er de nu lækrest når man mixer og matcher de forskellige farver i én mani, som jeg har gjort her. 


Depend: 4091 // 4092 //4093 // 4095
Til dekoration har jeg brugt guld tatoveringer fra ebay. Det fungerer på samme måde som når man skal have dem på huden: Klip det ønskede motiv ud, fjern plastiken, læg den med motivet ned af mod den helt tørre neglelak, dup let med en fugtig karklud og tadaaa! Guld tatoveringen er overført til neglen! Husk altid at slutte af med et lag topcoat, da tatoveringen ellers vil kradse af. 



Og så er både jeg og mine negle klar til min kusines konfirmation i Tyskland!



Hvad synes du? Kunne du finde ud af at kaste dig ud i dette design til sommer? Smid gerne en kommentar herunder, eller på min instagram @dittepip 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar