tirsdag den 3. maj 2016

KEEP CALM AND WEAR PURPLE

Kjole: Collectif Clothing // Sko: Genbrug // Clutch: Dixie
Jeg har snart ejet den skønneste lilla pencilkjole fra Collectif i over 6 måneder, og den er simpelthen så perfekt og dejlig enkel til en afveksling. Jeg købte den til deres Black Friday udsalg i November, og jeg havde egentlig ikke tænkt mig at lave matchende negle til, da den jo ikke har noget mønster - men da jeg så faldt over den skønneste lilla lak fra Appeal4 under udsalget på Billigvoks, så blev det nødt til at ske alligevel! 




Appeal4: Sugarcoated Cherry Dream
Kjolen sidder meget tæt, og krævede derfor en portion mod at bære første gang, men efter at have vænnet mig til den er den gået hen og blevet én af mine absolutte favoritter - ikke mindst grundet den fantastiske farve (og det faktum at jeg føler mig totalt Jayne Mansfield-Old Hollywood-smækkerlækker i den). 


Guld pynten på neglene er bare klistermærker jeg har købt fra ebay, da jeg synes at neglene skulle være simple ligesom kjolen. 

Og se lige hvor fed lakken er i sollys! 



Som sagt har jeg endelig fået oprettet en facebookside til min blog! Så hvis du ikke vil misse et eneste kjole/negle blogpost, så hop ind på Dittepip på facebook og smid et like!


1 kommentar:

  1. Har samme kjole i samme farve - den er super fin og klæder dig rigtig godt!

    SvarSlet