søndag den 17. april 2016

RECYCLING IN BLUE

Cardigan: H&M //Nederdel: Genbrug // Sko: Pulz
Rigtig meget af mit tøj er købt brugt - enten i genbrugsbutikker eller via. grupper på facebook. Det er det dels fordi jeg synes hele tanken omkring genbrug er fantastisk, dels fordi jeg elsker at finde ting der er unikke - og så hjælper det også en del på ens SU-budget at man ikke behøver at leve af havregrød en hel måned når man snildt kan finde en ny nederdel til 45 kr. 

Og det er lige præcis tilfældet med dette outfit. Nederdelen er købt i Hjerte Genbrug og den skønne cardigan købte jeg for nylig af den skønneste kvinde gennem en genbrugsgruppe på facebook - hun havde oven i købet lagt to små søde brocher med i pakken til mig!



Jeg er helt vild med cardiganen - farven og det flotte mønster på brystet er lige mig! Faktisk så er det en gammel sag fra H&M, hvilket jeg overhovedet ikke synes det ligner. Men ej, hvor er den fin!



Matchende negle skulle der selvfølgelig til - hertil brugte jeg også et nyt købt, nemlig de skønne Appeal4 lakker jeg købte på Billigvoks til 19 kr stk under deres udsalg - ja 19 kr stk! 

Appeal4: Electric Evening Indigo // Beauty Of The Night



Hvad er Jeres holdning til genbrug? Gør du dig ofte lækre fund i genbrugsbutikker? Smid gerne en kommentar nedenunder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar