onsdag den 28. oktober 2015

THE SOUND OF MUSIC


Tirsdag aften var jeg med min mor og søster inde og se "The Sound Of Music" på Det Ny Teater. Jeg elsker at være i teateret, og der er noget helt specielt ved netop Det Ny Teater. Den store trappe ved indgangen beklædt med rød løber, de fantastiske lysekroner i loftet, de velourrøde sæder og de gyldne, snørklede håndtag. Jeg elsker det! 



Jeg var blevet enig med mig selv om at mine negle selvfølgelig skulle passe til eventet, og jeg gav, i den forbindelse, mig selv en udfordring - jeg skulle nemlig lave et bjerglandskab som det Julie Andrews danser rundt i i filmen. Det tog meget lang tid at få alle ti negle til at ligne de østrigske bjerge, og selvom jeg ikke er 100% tilfreds, så synes jeg det er et fint første forsøg - øvelse gør mester! 



Til baggrunden har jeg brugt almindelig lak (China Glaze "Kaleidoscope Him Out" - jeg ved ikke hvad jeg elsker mest: den skønne holoeffekt eller navnet!), hvorefter jeg stampede noder på. Bjergene er lavet med akrylmaling, da jeg synes at det er meget nemmere at styre end neglelak, når man skal lave detaljerede ting. 

Hvis du skulle have mod på at kaste dig ud i selv at lave dem (eller bare er interesseret i hvordan jeg har lavet dem) så er en lille how-to video at finde på min instragram @dittepip senere i aften. 



Alt i alt var det en fantastisk aften, en fantastisk forestilling og nogle meget fantastiske negle (hvis jeg selv skal sige det!)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar