søndag den 11. oktober 2015

FLORALS FOR AUTUMN

Kjole: Collectif // Bælte: Vintage // Sko: Jumex
I oktober måned ikke er en hvid kjole med lyserøde blomster måske ikke det mest oplagte valg, men årstiderne skal ikke bestemme hvordan jeg går klædt! Og så er jeg jeg en lille smule træt af at se brunlige, rødlige og grå nuancer over det hele, hver gang kalenderen siger efterår. 

Det ville jo være synd hvis sådan en fantastisk kjole skulle gemmes af vejen halvdelen af året, og først kunne luftes til foråret - hvilket desuden heller ikke er så super inspirerende.


Så da Metropol inviterede til årsfest sidste fredag i VEGA, var der ingen tvivl om hvilken kjole jeg skulle have på. 




Neglene dertil var for mig meget åbenlyse (og måske ikke de mest banebrydende) - lyserøde roser på hvid baggrund med grønne blade. Til trods for det lettere idéforladte design, var jeg faktisk meget tilfreds med dem. 



Den hvide baggrund er Depends 7Day "Pure White", hvilket giver en superfed gel-agtig base at arbejde med, og er med til at give en fantastisk shine. Til roserne har jeg brugt O.P.I.'s "Kiss me I'm Brazilian" og "Pink Friday". De grønne blade er ligeledes fra O.P.I. "My Gecko Does Tricks" (hvilket btw er en af mine yndlings grønne lakker - måske lige bortset fra deres "That's Hula-Rious!")




Og petticoats gør bare alting meget sjovere! 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar