mandag den 19. oktober 2015

SPRING IN OCTOBER

Kjole: Collectif // Handsker: Genbrug // Sko: Jumex // Øreringe: Tiger
Vi fortsætter i samme bane som sidste uges blogpost, for jeg har nemlig købt endnu en kjole fra Collectif Clothings forårskollektion, da de havde stort udsalg. Den er med sin mintgrønne farve og små hvide prikker på ingen måde særlig efterårsagtig, men jeg kunne ikke være mere ligeglad - hvis jeg vil have min nye kjole på, så vil jeg have min nye kjole på! 




Den sidder som støbt på mig, og jeg føler mig 100% Marilyn Monroe glamourøs når jeg har den på. Kombineret med mine elskede hæklede handsker jeg købte i genbrug for mange år siden og mine store, hvide øreringe fra Tiger (ja, jeg køber smykker i Tiger - deal with it), giver den et et klassisk 50'er look.



Neglene var selvfølgelig en dotticure, inspireret af de fine hvide prikker på kjolen, men dog stadig med et moderne twist, da jeg valgte at tilføje sølvnitter. Til den mintgrønne baggrund har jeg brugt Depends minilak nr. 441, til prikkerne Ciatés "Snow Virgin" og sluttet af med en matte topcoat fra L'oreal. Nitterne har jeg købt på ebay og findes lige her. Prikkerne er lavet med en ganske almindelig tandstik og en meget rolig hånd. 






1 kommentar:

  1. Super fin neglelak! Er vild med farven :)
    www.sarahskjoedt.dk

    SvarSlet