onsdag den 11. maj 2016

CUPCAKE CRAZY & MUFFIN MADNESS


Jeg har fundet den absolut skønneste taske nogensinde! Den er så sød og så fin og passer perfekt til alle mine skønne kjoler - der er nemlig tale om denne lækre cupcake taske! 



Den er købt på Wish og kan findes lige her. Størrelsen på den er rigtig fin, og der er plads til både pung, nøgler, make-up og hvad man nu ellers lige skal have med på farten, uden at den føles stort og klodset at gå rundt med. Kvaliteten er ligeledes overraskende god, taget prisen i betragtning. 

Inspireret af mit nyeste fund, blev disse negle til, og jeg elsker dem! Eller, vi kan vidst bare slå fast at jeg ubetinget elsker stort set alt der har med cupcakes, muffins, kager og desserter generelt, at gøre. Også på mine negle og som accessories. 


Depend: Berry Jammin' // Depend: 457 // O.P.I.: Alpine Snow // Ciaté: Bourdoir



Hvad synes du om min nye taske? Er jeg komplet tosset for at have spenderet 60 kr på en kagetaske, eller er den bare lige til at spise? HAPS HAPS HAPS!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar