lørdag den 12. december 2015

STAY WARM

Kjole: Genbrug // Sko: Marypaz //Øreringe: Glitter
Jeg bliver ofte spurgt om hvordan jeg kan holde varmen her om vinteren når jeg går i kjole hver dag. Min hemmelighed: 3 par strømpebukser oven på hinanden og en kjole i uld. Tilføj evt. en cardigan, og man har et fint outfit man snildt kan holde varmen i. 

Denne kjole har jeg købt i genbrug, hvor jeg faktisk har fundet langt størstedelen af mine "vinterkjoler". Der er intet mærke i, så jeg har desværre ingen anelse om hvor den er fra, men jeg er ret sikker på at den ikke er "ægte" vintage. 



Ikke destomindre elsker jeg den meget højt, specielt her i de kolde vintermåneder, og den var oplagt at lave matchende negle til! Her har jeg brugt Konad Plate M60. 

Nordic Cap Of Sweden Star Nails: Grey // Konad Special Polish: White



Se aldrig sur ud, for du ved aldrig hvem der forelsker sig i dit smil! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar