mandag den 21. december 2015

COMFY CLOTHING

Endelig juleferie! Jeg har glædet mig så meget til at kunne trække mig tilbage til mine forældres varme stue og sidde foran brændeovnen med en god bog og en varm kop te og bare nyde ikke at skulle noget som helst udover at spise mig alt for mæt i julekonfekt. 


Til sådan et scenarie hører også en dejlig, varm og ikke mindst behagelig påklædning - hvilket er lige præcis hvad min nye nederdel fra Lindy Bop er! Jeg købte den under deres Black Friday udsalg (sammen med min kjole til juleaften, som I selvfølgelig snart får at se!) og den er desværre ikke længere at finde derinde. Men tag et kig på deres hjemmeside alligevel, for de har så mange andre dejlige nederdele der vil passe perfekt til de kommende vintermåneder.

Og som man kan se, så er jeg, modsat mange andre, meget glad for gule farver i mit klædeskab, og jeg synes det er synd og skam at det ikke er mere udbredt - man kan ikke blive andet end glad af den farve!

Nederdel: Lindy Bop // Trøje: Vero Moda // Sko: H&M // Bælte: Genbrug //Øreringe: Trend



I anledningen af min skønne nederdels ankomst kastede jeg mig for første gang ud i at lave "lumberjack" mønster på mine negle. De er lavet i frihånd, og en lille "how to" video er at finde på min instagram @dittepip. Af et første gangs forsøg er jeg fint tilfreds med dem, men der er klart plads til forbedringer, og det er uden tvivl noget jeg skal øve videre på.

Rimmel: "Daisy Days By Rita Ora" //Ciaté: Unresricted Glam // Depend: 4053 & 0454









Ingen kommentarer:

Send en kommentar