tirsdag den 29. december 2015

CHRISTMAS NAILS ANNO 2015

Nu hvor duften af brunkager så småt ved at lægge sig, de værste mavekramper efter overspisningen af flæskestegen er forsvundet, og kalenderlysene er skiftet ud med stjernekastere, tænkte jeg at det ville være på sin plads at lave en samlet oversigt over alle de julenegle jeg nåede at få lavet her i december - hvilket ikke er så få endda, da jeg har været yderst produktiv i år. Og hav i mente at dette kun er de juleinspirerede negle, og ikke alle de andre designs jeg også har lavet i løbet af december!

"How to" videoer til et par stykker af dem er at finde på min instagram @dittepip.

Rensdyr
Inspireret af de mange forskellige rensdyrnegle der dukkede på instagram denne december, besluttede jeg mig for at jeg også ville deltage med min egen version. Og de er uden tvivl de sødeste julenegle jeg fik lavet i år!



Juletræ i snelandskab
Meget simpelt og rent design, hvilket jeg faktisk rigtig godt kan lide! Plus jeg fik en mulighed for at bruge O.P.I.'s "Snow Globetrotter" hvilket jeg har ventet evigheder på. 


Candy canes
Det her var uden sammenligning mine yndlings julenegle i år - jeg var så vild med dem at jeg havde dem på i hele tre dage! 


Bethlehem
Jeg var på et tidspunkt blevet lidt træt af de samme ensformige julemotiver, men ville samtidig gerne lave noget juleagtigt. Hvad er mere oplagt end at lave et motiv af det vi i virkeligheden går og fejrer her i julen, nemlig Jesu fødsel? Jeg synes de blev ret søde og meget anderledes end hvad man normalt ser. 


Julelys
Lys skal der også til her i denne mørke tid, og da jeg flere gange har set disse søde julelys på instagram, besluttede mig for at jeg også skulle prøve! (meget sværere end jeg havde troet btw)



Grim sweater
Okay, det var dog ikke min sweater, men mine rensdyrleggins som disse negle matchede. Jeg lavede dem da jeg var til julehygge med alle de dejlige neglelaktøser, hvor jeg lånte denne stampingplade, som jeg simpelthen synes der så fin! Og selvfølgelig skulle vi også lege pakkeleg KUN med neglelakker. Bedste spil nogensinde. 




Juleaften
Mine negle juleaften endte med at blive nogle relativt klassiske negle (måske endda lidt kedelige, sammenlignet med alle mine andre julenegle), men nogle gange er det simple bare bedst, og jeg er faktisk ret så vild med dem! 



Santa Suit
1. Juledag skulle der dog knald på neglene igen, og efter at have set dette design på instagram utallige gange i løbet af december, skulle jeg også være med på moden, og rekreerede derfor disse søde julemandsnegle.


Det var så mine julenegle for december 2015! Nu har jeg kastet mig over mine nytårsnegle, som også snart vil være oppe på bloggen, men hvis du ikke kan vente så længe så smut ind på min instagram @dittepip hvor der sker daglige opdaringer! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar