søndag den 16. august 2015

STARS AND STRIPES

Kjole: Collectif Clothing // Cardigan: H&M // Sko: New Yorker // Øreringe: Tiger
Det var på ingen måde en mulighed at Collectif Clothing kunne have -50% på HELE deres sortiment (og ja, vi snakker ALT) uden at jeg købte noget. Jeg har længe holdt øje med deres Caterina Nautical Striped Pencil Dress, og da de havde udsalg, ja så slog jeg til. Og fik den for en meget favorabel og studievenlig pris! 





Kjolen er en hvid wiggledress med mørkeblå og røde striber, knapper foran samt den fineste lille krave og matchende bælte. 




Mine negle dertil blev ligeledes stribede i blå og rød, og kjolens vintagestil inspirerede mig til at lave designet som half moon nails. 



En lille "how-to" video er at finde på min instagram @dittepip

#PutYourManiInTheAir
Jeg satte kjolen sammen med en rød cardigan, og jeg synes at det giver et rigtig fint look,som gør en ellers meget fin kjole mere afslappet. Jeg blev samtidig enig med mig selv om at jeg bliver nødt til at have en cardigan i alle regnbuens farver således at jeg kan matche dem til alle mine kjoler! 


Jeg har pt. SÅ mange projekter i luften mht. min blog, både udvidelse af platforme (snart bliver det ikke kun instagram og blogspot I kan finde mig på), men også ift. forskellige arrangementer og events som jeg skal ud og deltage i, både med negle men også med kjoler - så stay tuned! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar