lørdag den 8. august 2015

EDITH & ELLA DRESS



Jeg er fuldstændigt smaskforelsket i min skønne Edith & Ella wiggledress! Boatneck udskæringen, de fine små ærmer og ikke mindst mønsteret og farverne. Og så sidder den som støbt! Hurraaaa! 



Hvis ikke i allerede har taget et kig ind i deres skønne butik i Købmagergade eller på deres hjemmeside, så synes jeg i skulle gøre det nu! Lige præcis denne kjole jeg har på her har jeg dog købt brugt, men deres udsalg kører stadig i deres fysiske butik, hvor de har virkelig mange flotte kjoler, nederdele, toppe, bluser, frakker, sko og meget mere til salg (jeg har været forbi og tjekke - flere gange) - alt sammen til meget rimelige priser.




Det fantastiske mønster på kjolen inspirerede mig til at lave disse negle. De er håndmalede og tog pokkers lang tid, men var 100% det værd! 



Når jeg laver så deltajerede mønstrer på mine negle som jeg har gjort her, bruger jeg ikke neglelak, men derimod akrylmaling. Akrylmaling er meget nemmere at arbejde med en neglelak når man vil lave fine detaljer. Jeg køber mit akrylmaling i Søstrene Grenes og bruger en tynd nailart pensel jeg har købt på Ebay til næsten ingen penge. 


Kjolens smukke facon, udskæring og ærmer inspirerede mig til at lave en 60'er inspireret Beehive fisure til kjolen - og jeg må tilstå at jeg er vild med sammensætningen. 



#ImtheQueenB
For mit vedkommende går turen snart til Barcelona, så bloggen kommer måske til at stå stille i et par uger. Men det gør min instagram bestemt ikke, så hvis I kunne tænke jer at se små updates fra min ferie sydpå, så hop ind på min instagram @dittepip og tryk på følg knappen! 

1 kommentar:

  1. Hej Ditte
    Det er en super smuk kjole, jeg er også vild med de der 50'er kjoler og din er da bare helt i øjet :) Og dine negle passer også rigtig godt til :) Jeg har været i Edith og Ella for nogle år siden og butikken er fyldt med skønne kjoler, de er bare lidt dyre på en SU og man får jo lyst til at købe dem alle :)

    God weekend.

    SvarSlet