tirsdag den 28. juli 2015

LIFE IN 3D

Her på det seneste er jeg blevet ret vild med 3D negle - dvs negle hvor der er tilføjet et element der popper op eller buler ud eller har en anden form for tekstur. Dette gør at mulighederne for nye negledesigns er langt flere og man kan lave nogle virkelig kreative negle. Ulempen er dog at de er meget meget besværlige at have på, hvorfor jeg også højst har dem på en halv dag, før jeg tager dem af - man kan simpelthen ikke foretage sig noget med dem på. 

Men sjove er de, og her er tre bud fra mig på kreative 3D negle. Turtorials til enkelte af designsne er at finde på min instagram profil @dittepip

Kaninnegle
For et stykke tid siden var jeg i Top Shop hvor de havde et neglekit på tilbud til 20 kr, hvor der, ud over en neglelak, også var nogle filtdutter med. Til den pris måtte jeg selvfølgelig eje det! 



I starten vidste jeg ikke helt hvad jeg skulle lave med det, men så var der en person fra min neglegruppe på facebook, der foreslog at jeg kunne bruge dem som kaninhaler. Og vupti, så var denne mani født!


Jeg vil dog give mine negledamer på facebook medhold i at det er en lidt voldsom mani - en enkelt accent nail havde været nok. Plus jeg nåede at få ekstremt mange små hår i munden i de få timer jeg havde denne mani på. Så det er ikke noget der kan anbefales!

Ananasnegle
Sommertid er ananastid og derfor var det oplagt at jeg i min sommerferie skulle give mit bud på ananasnegle. 


Jeg valgte at peppe dem op med et par goggly eyes. Best. Idea. Ever. Min kæreste syntes jeg var skør. Jeg syntes jeg var genial! 


Ispindenegle
Igen et sommertema. Og når nu sommeren ikke vil komme til mig, så må jeg skabe min egen - bl.a. ved at lave ispinde på neglene.

Fra venstre mod højre: Filur, københavner stang, kæmpe læske, zapp og sidst men ikke mindst: Champagnebrus.

Idéen her er desværre ikke min egen (I wish it was!), men var søde Sandra Virkus'  geniale påfund, som jeg fik lov til at rekreere. I kan se hendes udgave af neglene på hendes Instagram profil

Hvilken én kunne du bedst lide? Og kunne du finde på at kaste dig ud i 3D negle, eller er det for underligt? Smid gerne en kommentar herunder!



1 kommentar:

  1. IH! Hvor blev de altså bare smadder fine, is-neglene! OG hvor er kaninerne altså über skønne! LOOOOOVE!

    SvarSlet