lørdag den 11. juli 2015

LIVE. LOVE. CARNIVAL.

Another day another pretty dress! Dette var en af de fine kjoler jeg fik erhvervet mig på årets Roskilde Festival. Og tro det eller ej, men man kan godt shoppe søde kjoler på festivaler (når man hedder Ditte kan man i hvert fald) 





Jeg er simpelthen så glad for den. Den er florlet og utrolig behagelig af have på - en rigtig sommerkjole! Den stærke koralfarve og det fine hvide mønster er så sommerligt at man ikke kan andet end at blive i godt humør når man har den på! 





Neglene dertil blev meget enkle, men stadig super søde, hvis du spørger mig - O.P.I.s "Live Love Carnival" stemplet med Konads plade m71 - what's not to like?!





Og nej, det er ikke muligt at have denne kjole på uden at tage en svingtur. 



Eller to!


Og nej, det er langt fra alle gangene man ser lige elegant ud...


Har I foresten lagt mærke til mine øreringe? Det er mine søde lyserøde Pacman spøgelser, som er købt i Glitter for en del år siden - det skulle jo nødig blive kedeligt!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar