lørdag den 2. maj 2015

MARVELOUS NAILS

Jeg elsker superhelte. Som barn kan jeg huske hvordan jeg gik på biblioteket og slugte den ene tegneserie efter den anden, og jeg elskede hele universet. Derfor er det heller ikke noget under at jeg er helt oppe at køre over alle Marvels superheltefilm som udkommer lige for tiden - Thor, Captain America, Iron Man og ikke mindst The Avengers. Og selvom jeg hælder mest til Marvel, så kan man jo håbe på at DC Comics kommer lidt på banen med deres upcomming "Superman vs. Batman" film samt skurkefilmen "Suicide Squad" (som btw har Jared Leto i rollen som The Joker, hvilket jeg elsker! Heath Ledgers Joker bliver svær at følge op på, men hvis der er nogle som kan gøre det, så er det Jared Leto!). Og man kan jo håbe på at det ender ud med en Justice League film! 

Men tilbage til Marvel, som er i topform i øjeblikket, og det er ikke kun på det store lærred. For et stykke tid siden offentliggjorde de en tøjkollektion i samarbejde med Hot Topic, og jeg er solgt! Mine kære 50'er kjoler nu som en kombiantion med superhelte - bliver det meget bedre?!?


http://nerdist.com/hot-topic-and-her-universe-unveil-their-new-marvel-collection/
Og ja det gør det - for på Hot Topics Instagram har de lavet en konkurrence, hvor man kan vinde hele kollektionen, hvis man postede et billede af sit Avengers outfit. Og sådan en chance havde jeg bestemt ikke tænkt mig at lade forbipassere! 

Nu havde jeg ikke et Avengers kostume liggende (selvom man måske godt kunne tro det), men jeg var opfindsom og kom frem til dette sæt som jeg postede på min instagram for et stykke tid siden, hvor jeg går efter at være Mrs. Captain America. Fordi Chris Evans. 





Ingen af mine outfits er komplette uden matchende negle til, så derfor blev det til disse Avengers negle: 




Jeg er ret stolt at mine Iron Man negle - specielt fordi jeg havde lidt problemer med dem. 







Og tilbage er blot at sige: Se så at komme ind og se The Avengers 2! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar