torsdag den 28. juli 2016

TIME TO DRINK CHAMPAGNE AND DANCE ON THE TABLES


Mit historiske klædeskab vokser støt, og jeg har snart klæder der passer til ethvert årti gennem de seneste 100 år. Men der har været ét, meget vigtig årti jeg endnu ikke har været så heldig at bringe hjem til min samling - nemlig 1920'erne. Det har gået mig på, da 20'erne for mig er et sådan ikonisk årti, og jeg er dybt fascineret af tøjet, makeuppen, musikken, stumfilmene, ja hele livsstilen i 20'erne betager mig så meget, og jeg besluttede at jeg nu blev nødt til at eje en 20'er inspireret kjole. 

Men da jeg stadig er studerende, blev jeg nødt til at overveje den økonomiske del af investeringen en ekstra igang. Og da min søgen efter en charlestonkjole tilfældigt fik mig forbi ebay, hvor denne kjole stod til en favorabel pris af 200 kr inkl. hårbånd, tog jeg chancen og slog til. Dog havde jeg mine forbehold, da jeg godt ved at ebay ikke er stedet hvor man finder kvalitet. Og mit køb var da også længe undervejs, men da jeg endelig modtog pakken, blev jeg simpelthen så glad! Kvaliteten var langt over forventing, og størrelsen perfekt!




Neglene skulle matche i bedste art deco stil, og det blev til disse, som jeg lavede med *trommehvirvel* STRIPING TAPE! Ja, jeg kastedet mig ud i at bruge striping tape, som jeg ellers altid bander og svovler over, men denne gang blev resultatet faktisk hvad jeg havde håbet på! Jeg må jo bare indrømme at øvelse rent faktisk gør mester. 



Eneste minus er at jeg slet ikke har et arrangement hvor jeg kan bære denne skønne kjole - så nogen må meget gerne snart arrangere en gigantisk Gatsby fest tak! Følg genre med på min instagram @dittepip og min facebookside Dittepip 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar