onsdag den 20. juli 2016

MERMAID VIBES


Bloggen har stået lidt stille, og med god grund; jeg har nemlig været på en velfortjent ferie sammen med hele familien til sydens sol og varme, nærmere bestemt Gran Canaria. Til sådan en ferie hører der selvfølgelig også en masse strand, vand og sol, og i den forbindelse stod jeg og manglede en ny bikini. Jeg gik på jagt på diverse netbutikker, men intet syntes rigtigt at fange mit øje - indtil jeg fandt denne lækre sag på ebay!

Bikini: Ebay 
Ja, jeg skulle eje intet mindre end en vaskeægte (okay, måske ikke helt) havfrue bikini! Jeg havde dog mine forbehold, for min tidligere erfaring med ebay har fortalt mig at man også får hvad man betaler for, og at standen på varen måske ikke heeelt lever op til forventningerne, men jeg tog nu chancen alligevel. 

Og hvor er jeg glad for at jeg gjorde det, for den er simpelthen så skøn og sjov at have på. Den passer også perfekt ind i min daglige 50'er stil med den højtaljede underdel. Godt nok er overdelen en lidt anden farve, men det kan jeg nu godt leve med, så længe den gør mig til en havfrue. Jeg er normalt en str s/36 men da det er bittesmå kina-størrelser, valgte jeg at købe den i en str. L og den passer perfekt. Dog skal man ikke have meget større end en C-skål for at brysterne kan være der, uden at falde ud. Kvaliteten af den er fin nok, men den holder nok kun én sæson, da jeg kan se at den efter en uges brug er ved at blive lidt slidt i syningerne på underdelen. Men sjov er den, og jeg elskede simpelthen at have den på! 


Jeg kastede mig også ud i matchende havfrue negle, som jeg lavede i hånden med neglelak og akrylmaling. Jeg er ikke helt tilfreds med resultatet, og jeg skal klart øve mig mere på håndmalede designs, men øvelse gør mester, og sjovt var det! 

Se flere billeder og hold dig opdateret på min instagram @dittepip og min facebook Dittepip.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar