mandag den 6. juni 2016

LIVE WILD FLOWER CHILD

Kjole: Vintage // Sko: Genbrug // Taske: Genbrug //Fascinator: TrueBirdVintage
Jeg købte for efterhånden mange måneder siden den absolut skønneste lyseblå 50'er kjole med fine små margueritter på til København Vintage messen, og har lige siden da ledt efter en lejlighed til at have den på - og i lørdags viste muligheden sig så endelig! Min fætter skulle nemlig giftes med sin dejlige kæreste, og så skulle yndlingskjolen endelig luftes for aller første gang (hvis man altså ser bort fra alle de gange jeg har valset rundt i den alene derhjemme). 




Kjolen skulle selvfølgelig have de helt rigtige accessories, med fascinator fra TrueBirdVintage, og sko og taske købt gennem en vintagegruppe på facebook.



 Frisuren er noget nyt jeg er begyndt at eksperimentere med, stærkt inspireret af Kriminalkomissær Foyels chauffør Samantha.


Og sidst men ikke mindst: Neglene! De er malet i hånden, med en god portion tålmodighed, og jeg er faktisk meget imponeret over resultatet - hvis jeg selv skal sige det.

Ciaté: Ferris Wheel // O.P.I.: Alpine Snow



Det var et helt fantastisk bryllup i det skønneste solskinsvejr og i selskab med en masse dejlige mennesker. Og nu går jeg bare og venter utålmodigt på den næste anledning til igen at kunne bære min højt elskede 50'er kjole. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar